Bijna zover. - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Charell Matenaar - WaarBenJij.nu Bijna zover. - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Charell Matenaar - WaarBenJij.nu

Bijna zover.

Blijf op de hoogte en volg Charell

25 Januari 2016 | Nederland, Enschede

Over een weekje zal ik nu de laatste dingen checken en weer in en toch weer uitpakken. want volgende week maandag zal ik rond 3 uur s'nachts vertrekken richting Schiphol, waar ik om 8 uur s'ochtends naar New York zal vliegen samen met 5 andere leuke meiden die ik heb ontmoet.

Deze laatste weken waren echt een gekkenhuis, Ik had niet verwacht dat er zoveel geregeld en gedaan moest worden voor een jaartje weg uit Nederland.
Nu een week voor de tijd, heb ik dan toch echt alles bijna rond.
Visa is binnen,
verzekering is geregeld,
vliegtickets ontvangen, en ga zo maar door.
het enige waar ik me nu nog druk om moet maken, is het huiswerk wat ik heb gekregen van mijn hostmom. namelijk de theorie leren voor een Jersey rijbewijs.
En natuurlijk de cadeautjes en het afscheid van sommige mensen.

Al heb ik afgelopen week van de meeste mensen al afscheid genomen op mijn afscheidsfeestje.
Nogmaals bedankt allemaal,voor de gezelligheid want wat heb ik een geweldige avond gehad, maar ook voor de geweldige cadeau's.
kussens met foto's erop, een hollands doosje vol met lekkere en leuke typische hollandse dingen, een prachtige ketting met de initialen van mijn kleinste neefje en nichtjes, een agenda met foto's, fotolijstjes, dollars. en ga zo maar verder, ik ben er ontzettend blij mee :)

nog een klein weekje, en dan is het zover.
mijn volgende reisblog zal ik dus schrijven vanuit het mooie Amerika.

Lieve lieve mensen, tot snel!
helaas voor mij, en gelukkig voor sommigen onder ons (mam ;) ) is een jaartje zo weer voorbij.

liefs Charell.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charell

Actief sinds 03 Jan. 2016
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 2564

Voorgaande reizen:

02 Februari 2016 - 02 Februari 2017

Au pair in Amerika.

Landen bezocht: